Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool

Joan Ploettner

  • español

    El desarrollo de la autonomía en el aprendizaje y la adquisición del discurso profesional en un idioma adicionalson prioridades del aprendizaje integrado de contenido y lengua en educación superior (ICL-HE). Existe una falta de investigación respecto a la evaluación de estos objetivos. Este estudio pilot explora la evaluación formativa y la auto-evaluación en un contexto de ICL-HE. Investiga cómo la generación y aplicación de un instrumento evaluativo crea un entorno de construcción de conocimiento (KBE) y oportunidades de aprendizaje. Se analitza también la trayectoria de comportamiento del aprendizaje de un estudiante El análisis de la interacción se aplica a datos de audio y video del aula. Los datos proporcionan evidencia de la creación de KBE y oportunidades de aprendizaje. Los datos longitudinales de un estudiante revelan una creciente orientación hacia el objeto de aprendizaje. La generación y aplicación de instrumentos de evaluación es una técnica de evaluación formativa viable en contextos ICL-HE.

  • català

    El desenvolupament d'autonomia en l’aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en una llengua addicional són prioritats de l’aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). Existeix Una manca de recerca sobre l’avaluació d'aquests objectius. Aquest estudi pilot explora l’avaluació formativa i l’auto-avaluació en l'ensenyament del discurs professional en un context ICL-HE. Investiga com la generació i aplicació d'un instrument d’avaluació crea un entorn de construcció de coneixement (KBE) i oportunitats d'aprenentatge del discurs professional escrit. També explora la trajectòria del comportament d’aprenentatge d'un estudiant. S'aplica l’anàlisi de lainteracció a les dades d'àudio i vídeo recollides durant la unitat didàctica. Les dades mostren la creació d’un KBE i d’oportunitats d'aprenentatge. Les dades longitudinals d’un estudiant revelen una creixent orientació cap a l'objecte d'aprenentatge. La generació d'instruments d'avaluació és una tècnica d'avaluació formativa potencialment viable en contextos ICL-HE.

  • français

    El desenvolupament de l'autonomia en l'aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en un idioma adicionalson prioritats de l'aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). Hi ha una falta d'investigació respecte a l'avaluació d'aquests objectius. Aquest estudi pilot explora l'avaluació formativa i l'autoavaluació en un context d'ICL-HE. Investiga com la generació i aplicació d'un instrument avaluatiu crea un entorn de construcció de coneixement (KBE) i oportunitats d'aprenentatge. Es analitza també la trajectòria de comportament de l'aprenentatge d'un estudiant L'anàlisi de la interacció s'aplica a dades d'àudio i vídeo de l'aula. Les dades proporcionen evidència de la creació de KBE i oportunitats d'aprenentatge. Les dades longitudinals d'un estudiant revelen una creixent orientació cap a l'objecte d'aprenentatge. La generació i aplicació d'instruments d'avaluació és una tècnica d'avaluació formativa viable en contextos ICL-HE.

  • English

    The development of learning autonomy and the acquisition of professional discourse in a second language are current priorities of higher education content and language integrated learning (ICL-HE). Research regarding assessment of these objectives is lacking. This action research study explores the use of formative and self and peer assessment in the teaching of professional discourse in an ICL-HE context. It examines how student generation and application of an instrument to assess written professional discourse creates a knowledge building environment (KBE) and opportunities for learning and tracks the learning behaviour trajectory of one student. Interaction analysis is applied to audio and video data collected during a professional discourse writing activity.  Classroom data provides evidence for the creation of KBE and opportunities for learning.  Longitudinal data collected from one student reveals increasing orientation toward the learning object. The student generation of assessment instruments is a viable formative assessment technique in ICL-HE contexts.  


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus