Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Evolució de les marques de distribuïdor en el sector lacti espanyol (2006-2009)

Jordi Valls Alcayde, M. Carmen Barco

  • català

    Les anomenades marques de distribuïdor (MD), o marques blanques, han tingut una penetració important en el sector lacti en el període de 2006 a 2009. Aquest fet ha derivat en uns efectes sobre les quotes de mercat de volumi de valor d'aquestes envers les marques de fabricant (MF), en els segments principals del sector.

    Els materials utilitzats es fonamenten en les dades de la publicació Alimarket i els estudis Nielsen, sobre les quotes de participació TAM (total anual mòbil), en els anys analitzats.

  • English

    Distributor own brands (DOB), also known as white brands, have had a remarkable irruption in the dairy industry in the 2006-2009 period.

    This has had certain effects on the market share in terms of volume and value in the main sectors of the industry, as opposed to manufacturer brands (MB).

    The materials used are based on the data published in Alimarket and Nielsen studies about market share and moving annual total (MAT) in the years analysed.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus