Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’estructuració interna del consum. La lògica del consum com a lògica de comunicació

  • Autores: Vicent Borràs Català
  • Localización: Papers: revista de sociología, ISSN-e 2013-9004, ISSN 0210-2862, Nº 47, 1995 (Ejemplar dedicado a: Procesos de modernización), págs. 97-108
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’article analitza el consum com una pràctica de comunicació en la qual les mercaderies perden llur valor d’ús, i en què el valor signe dóna identitat al bé. A través de l’anàlisi de correspondències s’estudia l’estructuració de les dades de consum, el seu vincle i el missatge de què són portadores. 

    • English

      The article analyses consumption as a communication practice by which goods loose their use value and become signs of identity. By correspondence and statistical analysis structuration of data is studied as well as their relationship and significance. (Redaction)


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno