Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

    1. [1] IES La Serrania
  • Localización: Quaderns de filologia. Estudis literaris, ISSN 1135-4178, Nº 18, 2013 (Ejemplar dedicado a: EL RELAT: LITERATURA, LECTURA I ESCRIPTURA), págs. 191-209
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.

    • English

      The research implants a qualitative field work is done with the objective of evaluating the benefits of webs, blogs and wikis in the classroom for reading promotion during the school year 2010-2011 with three groups in three different centres. The work consists of watching the digital platforms application for the reading promotion in the classroom and analysing its usefulness through some cases studies, a discussion group and the triangulation. The research concludes with some evaluation indicators which invite the reader to approach to the reading promotion at the educational field of virtual technology.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno