Este artículo reflexiona sobre el epitafio como forma literaria mediante un análisis de las principales diferencias textuales y paratextuales que presentan Lapidario y su predecesor Lapidario dos heterodoxos, de Miguel-Anxo Murado. También examina los complejos usos que en el libro se dan de la polifonía y el hibridismo genológico como estrategias postmodernas que problematizan la lectura del texto en clave meramente poética.
Este artigo reflexiona sobre o epitafio como forma literaria mediante unha análise das principais diferenzas textuais e paratextuais que presentan Lapidario e o seu predecesor Lapidario dos heterodoxos, de Miguel-Anxo Murado.
Tamén examina os complexos usos que no libro se dan da polifonía e o hibridismo xenolóxico como estratexias posmodernas que problematizan a lectura do texto en clave meramente poética.
This article reflects on the epitaph as literary form by looking at the main textual and paratextual differences between Miguel-Anxo Murado�s Lapidario and its predecessor Lapidario dos heterodoxos. It also examines the book�s complex uses of polyphony and genre hybridism as postmodern strategies which problematize the reading of this text as merely a poetry collection.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados