Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


1,2,3, inmersión no mundo da aprendizaxe da medida en primaria

  • Autores: Jacobo Darriba Yáñez, Dolores Rodríguez Vivero
  • Localización: Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 27, Nº. 79, 2014 (Ejemplar dedicado a: XXVII Congreso de Enciga), págs. 141-141
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • O obxectivo que se persegue con esta comunicación é amosar unha experiencia de aula sobre a ensinanza e aprendizaxe da medida en sexto curso de Educación Primaria do CEIP “Lagostelle” de Guitiriz realizada no contexto do Prácticum II “Centro Escolar e o seu Contexto: Proxectos e Prácticas” do Grao de Mestre/a en Educación Primaria.Para realizar esta práctica leváronse a cabo tarefas non clásicas de ensino e aprendizaxe deste eido das Matemáticas. O proxecto estructurouse do seguinte xeito:• Análise das ideas previas sobre o ensino e aprendizaxe da medida.• Investigación de unidades e instrumentos de medida tradicionais empregados na contorna dos alumnos.• Uso de unidades de medida antropométricas para determinar a cantidade de magnitu-de lonxitude. Comprobación empírica da necesidade dunha unidade de medida estándar para a medida da lonxitude.• Uso de diversos instrumentos de medida no laboratorio para a medición da magnitude peso. Observación da diferenza da exactitude da medida en función do aparato emprega-do.• Procura de información sobre distintos matemáticos famosos da antigüidade.• Realización da Liga Matemática das Estrelas consistente nunha gymkana matemática.• Avaliación dos contidos teóricos e das prácticas levadas a cabo.(Todas as explicacións de cada unha destas actividades, ademais de diversos vídeos e fotos, pó-dense atopar no meu blog: http://ligamatematicadasestrelas.wordpress.com/)Trala observación de todo o proceso destacamos que, a pesares das difi cultades atopadas no pro-ceso (sendo a principal o excesivo tempo de preparación das actividades anteriormente citadas) conseguiuse tanto unha grande implicación por parte do profesorado, familia e estudantes, como unha grande motivación por parte dos estudantes que acadaron unha boa aprendizaxe colaborati-va e signifi cativa refl ectida tanto na Liga Matemática coma na proba fi nal de avaliación.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno