Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Anàlisi de tres experiències escolars de projectes amb servei

  • Autores: Maria Triay Caimaris
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 45, 2013, págs. 273-287
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest article presentem una síntesi de la investigació realitzada en tres escoles de Catalunya, amb l'objectiu de conèixer i ajudar a implementar la metodologia del treball per projectes amb servei. Per fer-ho, hem dut a terme tres treballs de camp en etapes escolars diferents, hem fet un buidatge de les observacions fetes i hem elaborat uns resultats per a cadascuna d'elles. El nostre propòsit principal és incorporar una acció de servei en un treball per projectes amb la finalitat d'observar què hi varia i veure què suposa aquesta activitat per als seus participants. Així doncs, s'ha prestat atenció a les característiques principals dels projectes amb servei, atenent alhora al potencial que té aquest mètode de treball per a fomentar valors, competències i actituds en l'alumnat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno