Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Sobre l'adopció internacional. L'ús de la imatge dels nens i nenes i el "mercadeig".

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Revista sobre la infancia y la adolescencia, ISSN-e 2174-7210, Nº. 5, 2013, págs. 2-11
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • About international adoption. The use of the image of children and the "marketing".
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L'adopció internacional és una de les manifestacions de l'acolliment que més desenvolupament ha tingut darrerament al nostre país. I s'ha demostrat com una de les estratègies d'optimització de la vida de molts infants. En aquesta col·laboració es fa un recorregut pel fet de l'adopció i la seva vessant internacional per acabar analitzant algunes pràctiques i la seva adequació al respecte dels drets dels infants. Això ens col·loca davant de situacions en les que, des de la mirada jurídica i ètica, potser no s'estigui assegurant de manera efectiva l'interès superior de l'infant".

    • English

      International adoption is one of the forms of fostering which most developed in our country in recent years. It proved to be one of the most efficient optimization strategies for the life of many children. This article presents a "journey" through adoption both local and international and ends analyzing some practices and their suitability with respect to children's rights. This leaves us in a situation in which, from a legal and ethical perspective, perhaps "the best interests of the child" are not being effectively guaranteed.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno