Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Conversar més i millor a la classe d'anglès. Per aprendre'n millor i arribar més lluny

  • Autores: Cristina Escobar Urmeneta
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 410, 2014, págs. 12-17
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Partint de l'examen de dues converses amb infants que tenen com a objectiu l'aprenentatge d'una L2, es pot identificar un conjunt d'estrategies que caracteritzen la competencia interactiva escolar (CIC). Les estrategies es poden agrupar en tres categories: utilització de la L2 de manera congruent amb les finalitats pedagogiques que es pretenen aconseguir; creació d'espais per a la participació i el modelatge, i remodelatge de les contribucions de l'alumnat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno