Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Pares i fills en aprenentatge dialògic: l'experiència de l'escola Mas Masó de Salt (Girona)

  • Autores: Elisenda Surroca Solé, Sandra García Noguer
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 401, 2014, págs. 44-49
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En el model educatiu de les comunitats d'aprenentatge, la participació de les famílies en les activitats escolars suposa un veritable recurs pedagògic, font d'adquisició de coneixement i model de gestió educativa. Aquest n'és un deis trets distintius. El taller de famílies pera l'estudi assistit que duem a terme a l'escola Mas Masó, de Salt, és un pas, una experiència d'aproximació a aquest model educatiu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno