Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Hirugarren hizkuntzaren irakaskuntza arlo baten bidez: Txingudi Ikastolako esperientzia

  • Autores: Rosa María Arano, M. Josune Ugarte
  • Localización: Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 11, 2000 (Ejemplar dedicado a: Nuevos caminos para la enseñanza plurilingüe), págs. 119-128
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Nola egin hirugarren hizkuntzaren sarrera, komunitate elebidun batean, hizkuntzetatik bat erabilera murritzekoa denean eta normalizatu gabea? Gure kasuan, nola egin ingeleraren sarrera, gaztelera behar bezala ikastea helburu denean, gehienentzat 2. hizkuntza den euskararen jabekuntza-erabilerak ziurtatu nahi direnean eta hizkuntza honen normalkuntzan urrats sendoak eman nahi direnean? Zein adinetan hasi? Nolako metodologiaren bidez?... hauek ziren, besteak beste, 95/96 ikasturtean Txingudi ikastolan egiten genituen galderak. Orduan, erabaki genuen ingelesaren irakaskuntzaz 3. mailan hastea eta ingeleseko saioez gain, arlo bat, Arte Hezkuntza, ingelesez erakustea 3. mailatik 6.

      mailara bitartean. Saio honetan, erabaki hauen azpian dauden arrazoien berri emango dugu batetik, eta bestetik, Arte Hezkuntza nola lantzen dugun adieraziko.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno