Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Lectura i TIC: l'ús de les TIC per al treball de les lectures d'obres literàries proposades a l'alumnat

  • Autores: Ignasi Moral Reig
  • Localización: Ítaca: Revista de Filología, ISSN-e 2172-5500, Nº. 4, 2013 (Ejemplar dedicado a: Dossier: Les TIC a l'aula), págs. 81-118
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Reading promotion and the creation of a reading habit among students are two of the main aims of Secondary Education. Using ITC in teaching can be a motivating and dynamising element at the service of such an objective. The purpose of this article is analysing the use of ITC among Catalan Language and Literature teachers when they focus on reading complete literary works as well as cheking the connection between reading promotion and using ITC.

    • català

      L'ensenyament secundari recull, entre els seus objectius, el foment de la lectura i la creació d'un hàbit lector entre l'alumnat. La introducció de les TIC en l'ensenyament pot funcionar com a element motivador i dinamitzador al servei d'aquesta finalitat. Aquest article té com a objectiu analitzar l'ús de les TIC entre el professorat de l'àrea de "Valencià: llengua i literatura" per al treball de la lectura d'obres literàries completes i descriure la relació entre foment de la lectura i l'ús de les TIC.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno