La finalidad del presente trabajo es presentar una aproximación al estado actual de la educación secundaria obligatoria (ESO) en las Illes Balears, a partir del anàlisis de una serie de datos e indicadores de relevancia en atención a los objetivos de esta etapa educativa. Asímismo, el estudio identifica los rasgos fundamentales de la problemàtica actual de la ESO y propone un conjunto de posibles actuaciones y mejoras a partir de la realidad màs cercana que tienen los centros de nuestro entorno.
La finalitat del present treball és presentar una aproximació a l'estat actual de l'educació secundària obligatòria (ESO) a les Illes Balears, a partir de l'anàlisi d'una sèrie de dades i d'indicadors de rellevància en atenció als objectius d'aquesta etapa educativa. Tanmateix, l'estudi identifica els trets fonamentals que conformen la problemàtica actual de l'ESO i proposa un ventall de possibles actuacions i millores a partir de la realitat més propera que tenen els centres del nostre entorn.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados