Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les emocions a l'Educació Infantil: detecció de necessitats

  • Autores: Sofia Bort Pastor, Ana Gimeno Martínez, Manoli Morales Recio, Clara Renau Escrig
  • Localización: Fòrum de Recerca, ISSN-e 1139-5486, Nº. 17, 2012, págs. 893-902
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta investigació tracta de les emocions en l'Educació Infantil. El que es pretén és comprovar si el treball de les emocions és suficient i adequat a les escoles, així com demostrar la importància d'aquestes. Per això, hem dissenyat un qüestionari dirigit al professorat que consta de dues parts (una personal i l'altra professional), i que ens dóna informació sobre com treballen les seues pròpies emocions i com les treballen amb l'alumnat dintre de l'aula. Aquest es va passar a una mostra composada per tres mestres d'Educació Infantil d'un centre públic de la província de Castelló. Els resultats obtinguts van afirmar la necessitat del treball emocional a les aules, tot i que també es va demostrar l'interès de les docents sobre el tema. A partir d¿aquests resultats, es va dissenyar un projecte d'innovació educativa per a intervenir en el treball de les emocions, tant dintre de l'aula amb l'alumnat, com amb les famílies i amb el professorat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno