Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Docència centrada en l'aprenentatge en el context de l'espai europeu d'educació superior (EEES) : el cas de l'assignatura d'Estructura de la comunicació social: Student-centred learning in the European Space of Higher Education (ESHE) . a case study of the course of Structure of Social Communication

  • Autores: Núria Almiron Roig
  • Localización: Comunicació: revista de recerca i anàlisi, ISSN-e 2014-0444, Vol. 29, núm. 1, 2012, págs. 109-124
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La Declaració de Bolonya representa a hores d'ara el compromís de quaranta-set estats europeus de reformar de manera convergent l'estructura dels seus sistemes d'educació superior. El programa de la declaració gira al voltant d'un objectiu comú: la creació d'un espai europeu d'educació superior (EEES) per a «millorar la capacitat de trobar feina i la mobilitat dels ciutadans» i fer més «competitiva» en l'àmbit internacional l'educació superior europea. Aquest article descriu l'adaptació a l'EEES de l'assignatura d'Estructura de la comunicació social (ECS) del grau de periodisme de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. A banda del nou disseny curricular adaptat a les competències, l'objectiu principal que es perseguia era incorporar a la docència noves eines de formació i d'avaluació que atorguessin més pes al procés d'aprenentatge de coneixements dels estudiants introduint la semipresencialitat. L'article incorpora els reptes plantejats i les valoracions dels estudiants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno