Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista: aprendre en l'era digital

Jordi Simón Llovet, Elisabeth Alomar Kurz

  • English

    Teaching and learning in the digital era requires the use of new methods and alternative approaches to the ones used before. The main aim of this article is to show and assess the experience of giving a module in the Primary Education degree course from a connectivist perspective. In this study, there are references to what Generation Y youth is like, how they have to structure their learning from their Personal Learning Environment (PLE), and what tools teachers can use to create a Collaborative Learning Environment to give a module at university. As a conclusion, we present the advantages and disadvantages of this didactic proposal from the assessment carried out.

  • català

    Ensenyar i aprendre en l�era digital requereix l�ús de nous mètodes i de plantejaments alternatius als que fins ara podíem utilitzar. Mostrar i avaluar l�experiència d�impartir un mòdul en els estudis de mestre en educació primària des d�una perspectiva connectivista és l�objectiu principal d�aquest article. En aquest estudi hi trobarem referències a com són els joves de la Generació Y, com han d�estructurar el seu aprenentatge a partir del seu Personal Learning Environment (PLE) i quines eines podem utilitzar els docents per crear un Entorn d�Aprenentatge Col·laboratiu per impartir un mòdul a la universitat. A mode de conclusions exposarem quins avantatges i desavantatges té aquesta proposta didàctica a partir de l�avaluació realitzada


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus