Ohiko kontabilitate-sistema ekonomiko-finantzarioek muga nabariak dituzte hezkuntza-erakundeen aldagai ez-finantzarioak kontrolatzeko. Aldagai horietatik garrantzitsuena hezkuntzaren kalitatea da. Gure inguruko hezkuntza-erakundeen artean, EFQM ereduak du lehentasuna Erabateko Kalitatearen Kudeaketaren esparruan. Lan honetan, EFQM eredua kudeaketa-kontrolaren eta kontabilitatearen ikuspegitik aztertuko dugu, eredu horrek hezkuntza-erakundeen jardunbidea egoki planifikatu eta kontrolatzeko duen gaitasuna baloratuz. Zehazki, EFQM ereduarekin integratuz, adierazle finantzarioz eta ez-finantzarioz osatutako Balanced Scorecard tresnaren erabilera proposatuko dugu, hezkuntza-erakundeen kudeaketa orekatua gidatzeko eta kontrolatzeko tresna gisa.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados