Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La credibilitat dels sistemes d'avaluació formativa en la formació inicial del professorat d'educació física

  • Autores: Francesc Buscà Donet, Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 43, 2012, págs. 167-184
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball mostra els resultats d'una discussió en grup realitzada amb mestres i professorat d'educació física. El tema central de la discussió s'ha concretat al voltant dels processos d'avaluació viscuts en el període de formació inicial. A partir d'una anàlisi de contingut i d'una anàlisi qualitativa de la transcripció de la discussió, els autors han pogut identificar els tòpics i les principals creences relacionades amb l'avaluació i la qualificació dels aprenentatges a la Universitat. Les conclusions mostren com les opinions dels participants en la discussió es vinculen amb els principals factors que els teòrics consideren com a fonamentals per establir la credibilitat dels sistemes d'avaluació formativa. Aquests resultats són part de la recerca La evaluación en la formación inicial del profesorado de educación física.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno