Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Unha marca Galiza potenciaríanos como destino de investimentos

  • Autores: Enrique Sáez Ponte
  • Localización: Tempo exterior, ISSN 1579-6582, Nº. 25, 2012, págs. 139-152
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Afectada por unha combinación de crise financeira e de produtividade, a economía galega debe necesariamente potenciar unha “marca Galiza” que permita dinamizar o seu proceso de internacionalización como alternativa viable á actual recesión económica mundial e así atraer investimentos exteriores. Para iso, pode aproveitar un amplo abano de activos e fortalezas, centrados na súa dinámica diáspora, nas potencialidades exteriores da súa lingua e cultura, nas oportunidades que se abren no mundo lusófono, en especial Brasil, así como en repotenciar as súas infraestruturas, o seu mundo académico e da administración pública. A eventual concreción dunha “marca Galiza” debe recoller con precisión as prioridades e concentrar os seus esforzos en obxectivos medibles


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno