Artikulu honen helburua, kazetarien heziketa profesional iraunkorra (FPI) aztertzea da eta, zehazkiago, berak duen garrantzia kazetarien heziketa orokorrean. Orain arte, ikerlariak gai horretaz aldendu dira eta, interesatu direnean, hasierako heziketa hobetsi dute, hots, unibertsitatean zein kazetari-eskoletan lortzen diren diplomak. Nire helburua hutsune hori betetzea da, Frantziako eta bereziki Pirineo Atlantikoetako (Ipar Euskal Herria eta Biarnoa barne) kazetarien FPI jorratuz. Nire hipotesiaren arabera, kazetari horien heziketa profesional iraunkorrak mutazio bat jasan du, dispositibo (heziketa indibidualerako oporra, heziketa plana, heziketa-hitzarmena, aldizkaketa eta gazteen gizartean eta lan-munduan sartzea, luzaroan langabezian daudenentzako heziketa), organismo, eskaera (enpresaburuak, sindikatuak, kazetariak) eta publikoen biderkatze eta ezberdintzeak eragina.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados