Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Masa-komunikazioaren funtzio eta pragmatika sozialak identitateen eraikuntzan

  • Autores: Jose Inazio Basterretxea Polo
  • Localización: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, ISSN-e 3020-5115, Nº. 29, 1999, págs. 39-50
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Informazio izenaz ezaguna dugun ezagutza-ereduaren saltzaile dira, egungo gizartean, hedabideak, mass-mediak. Informazioa, egun, saldu eta eros daitekeen produktua da, demandaren arabera funtzionatzen duena. Merkatu-produktu moduan, informazioa, merkatu-harremanen arabera ekoizten da: gehiago behar denean, gehiago; gutxiago behar denean, gutxiago; ikusita zertarako behar den, horretarako. Enpresa informatiboen, instituzio burokratikoen eta merkatu-eskarien menpekoa da, beraz, informazioa; publikatzen dena bai behintzat. Publikatutako horrek ze identitate kolektibo islatzen du? Horra hor, abiapunturako galdera.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno