Constructores de sentido, los medios de comunicación se erigen en responsables sociales de la creación de modelos de interpretación de la realidad. Tomando esta premisa como punto de partida, el artículo abre un debate sobre el papel de los media respecto al tratamiento informativo de la inmigración.
Entre la regulación por ley, i la no regulación sin límites, el autor defiende la autorregulación de los medios y la elaboración de los códigos deontológicos como vías que hacen posible la construcción de discursos mediáticos que respondan a su responsabilidad social de informar y de fundamentar la convivencia pacífica.
Constructors de sentit, els mitjans de comunicació s'erigeixen com a responsables socials de la creació de models d'interpretació de la realitat. Prenent aquesta premissa com a punt de partida, l'article obre un debat sobre el paper dels media respecte al tractament informatiu de la immigració.
Entre la regulació per llei, i la no-regulació sense límits, l'autor defensa l'autoregulació dels mitjans i l'elaboració de codis deontològics com a vies que fan possible la construcció de discursos mediàtics que responguin a la seva responsabilitat social d'informar i de fonamentar la convivència pacífica.
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