Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Hezkuntzaren ebaluaketarako aurrebaldintzak

  • Autores: Miren Jaione Apalategi Begiristain
  • Localización: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, ISSN 1130-5738, Nº. 6, 1992, págs. 117-124
  • Idioma: euskera
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Gai honen asmo orokorra bitan banatzen da, alde batetik: a) asko hitz egiten den, eta hitz egin beharko den, Hezkuntza/Ebaluaketaz sakondu, kontzeptu hauen inguruko berriak emanez, eta gure abiapuntua hezkuntzaren ebaluaketa kualitatiboaren ildoan kokatzea. Pedagogiaz, ihardutean, berriz, hezkuntzak zientzia izateko dituen arrazoiak zein baldintzak mugatu beharrak, haren epistemologiaz arduratzera eramango gaitu. Jarraian, hezkuntz sistemaren ebaluaketa egiteak zertaz hitz egitea esan nahi duen adierazten dugu, hots, kultura orokorra-askatasuna-kultura espezializatua. Azkenik, eskolaren erakuntz ezagumenduei esker, ikastetxearen ebaluaketaz ihardungo dugu. Beste alde batetik: b) hemen jasotzen den berrikuntza nabarmena hauxe da: \"euskal irakaskuntza\" eraikitzeko, aurrez bete behar diren baldintza eta urratsez hitz egiten dela.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno