Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Concepte, dimensions i justificació de les competències

  • Autores: Gemma Boluda Viñuales, Cati Gómez Lecumberri
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 382, 2012, págs. 12-16
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'article és el marc teòric que ens situa en el tractament actual de les competències en educació física a les escoles. Educar per competències implica redefinir part de les pràctiques quotidianes deis contextos acadèmics: des de les programacions fins a les metodologies d'ensenyament-aprenentatge, passant, òbviament, per les avaluacions. En aquest article, farem una anàlisi de quins canvis implica aquest nou paradigma educatiu i quines poden ser les eines més útils per avaluar dins d'aquest mateix marc.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno