Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Acompanyant mestres que comencen: una experiència que ha ajudat a créixer un xic més com a mestres i com persones

  • Autores: Bartolomeu Buira, Mercè Sorribes
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 376-377, 2011, págs. 35-39
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Constatem que el professorat novell afronta una gran quantitat de reptes que posen a prova la seva dimensió més personal i que, molt sovint, la formació específica plantejada està bàsicament centrada en l'àmbit dels coneixements tècnics. El nostre treball ens porta a confirmar la importància de tenir en compte la persona del docent en l'acompanyament del seu procés d'inserció i la necessitat de plantejar un model de formació, que descrivim a continuació, que atengui aquesta dimensió dels professionals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno