Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La transició educativa en la petita infància: el paper de les xarxes d'atenció en aquesta etapa

  • Autores: Esteve-Ignasi Gay
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 46, Nº. 470, 2011 (Ejemplar dedicado a: Transició entre etapes), págs. 8-11
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Quan es parla de la transició educativa, s'acostuma a fer referència a un canvi de centre educatiu generat per un canvi d'etapa o cicle, com és el pas de l'escola bressol als centres d'educació infantil i primària, o bé, el pas de l'escola a l'institut, fet que comporta novetats relacionades amb el nou centre, amb el professorat i amb els companys i companyes d'aula. En el present article no parlarem d'un canvi de centre, sinó que parlarem sobre el paper que poden fer les xarxes d'atenció a la petita infància, per donar suport a les famílies que han d'incorporar un fill o una filla per primer cop a l'escola, en aquest cas, a l'escola bressol.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno