Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Olimpíades, concursos i altres activitats

  • Autores: Sílvia Lope, Fina Guitart Mas, Montserrat Cabello Guilera
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 46, Nº. 469, 2011 (Ejemplar dedicado a: La competitivitat), págs. 37-40
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Ja fa molts anys que diverses entitats i institucions del nostre territori organitzen activitats extraescolars amb la voluntat d'encoratjar l'alumnat a estudiar diferents temàtiques relacionades amb el món de la ciència i la tècnica.

      L'èxit de les activitats fora de l'entorn escolar és un fet conegut. Bona part del nostre alumnat fa esport o estudia música, i molts de nosaltres constatem, com a pares i mares o com a docents, que el jovent que participa en aquestes activitats s'esforça per "guanyar la competició en què pren part" o per "tocar molt bé" l'instrument que estudia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno