Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Prolegòmens al lideratge educatiu a Catalunya: el repte de liderar de manera integral

Angel Castiñeira

  • Sovint insisteixo a assenyalar que el concepte educació (almenys en la nostra accepció catalana del terme) no és sinònim d'escolarització, sinó que incorpora una visió més àmplia o integral. La funció educadora la realitzen avui una diversitat d'agents en una diversitat d'espais i també en una diversitat de temps. Algunes de les seves tasques són presencials, altres virtuals; algunes formals i reglades, altres no; algunes es fan aïlladament, altres, treballant en xarxa o cooperativament; algunes són definides en un temps concret, i altres es desenvolupen al llarg de tota la vida. El sistema escolar és un dels agents educadors més importants, però no és l'únic. Per això identificar l'educació només amb la institució escolar és confondre la part amb el tot i fer-li un mal favor.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus