Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Acreditació i formació del professorat novell universitari: pros i contres

  • Autores: Vicenç Benedito, Trinidad Mentado Labao
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 39, 2010 (Ejemplar dedicado a: La formació permanent del professorat als països europeus), págs. 207-220
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • français

      Cet article analyse la manière d’accéder à la fonction d’enseignant d’Université à partir de l’étude des conditions de différentes agences de qualité, et présente les obstacles auxquels s’affrontent les jeunes aspirants, les avantages du nouveau modèle ainsi que certaines réflexions inspirées de l’analyse et de l’expérience personnelle de deux professeurs d’Université

    • català

      Aquest article analitza la manera d’accedir a la funció docent universitària a partir de l’estudi dels requeriments de diferents agències de qualitat, i presenta els obstacles amb què s’enfronten els joves aspirants a docents universitaris, els avantatges del nou model i algunes reflexions inspirades en l’anàlisi i en l’experiència personal de dos professors universitaris


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno