Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprenentatge de resolució de conflictes de gènere a l'escola: una experiència d'educació moral

  • Autores: Valéria Arantes, Ulisses F. Araújo
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 39, 2010 (Ejemplar dedicado a: La formació permanent del professorat als països europeus), págs. 107-124
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • français

      Cet article présente les résultats d’une recherche développée durant un an dans une école publique de la ville de São Paulo, dans laquelle on a étudié les inégalités ainsi que la violence de genre au moyen de stratégies de résolution de conflits. Parmi les objectifs du travail, on peut distinguer le développement de projets et d’actions renforçant l’élaboration de stratégies ainsi que la constitution de valeurs basées sur des fondements d’éthique, de droits de l’homme et d’égalité des droits et des devoirs entre hommes et femmes dans des situations de résolution de conflits

    • català

      Aquest article conté els resultats d’una investigació desenvolupada durant un any en una escola pública de la ciutat de São Paulo, en la qual es van estudiar les desigualtats i la violència de gènere per mitjà d’estratègies de resolució de conflictes. Entre els objectius del treball, es pot destacar el desenvolupament de projectes i accions que potencien l’elaboració d’estratègies i la constitució de valors basats en fonaments d’ètica, drets humans i igualtat de drets i deures entre homes i dones en situacions de resolució de conflictes


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno