Estatu gehienen izaera multikulturalak edo plurinazionalak eztabaidan jarri du estatu-nazioak identitate kolektiboa egotzi eta bizitza kolektiboa instituzionalki antolatzeko duen gaitasuna; halaber, ezintasun horren oinarri bat aurkitzen da liberalismoak banako moral askearekin hartzen duen konpromiso ontologikoan.
Jardun ezagutzailearen subjektu eta errepresentazioen ikuspegi pluralista lantzen duten proposamen epistemologikoek, aldiz, gizarte garai-kideetan elkarrekintzan dauden errepresentazioen aniztasuna deskribatzeko gaitasuna adierazten dute; eta, hortaz, eraikin instituzionalak oinarrian behar duen gizartearen errepresentazio arrazionala eta komuna justifikatzeko oinarri egokia.
Estatu gehienen izaera multikulturalak edo plurinazionalak eztabaidan jarri du estatu-nazioak identitate kolektiboa egotzi eta bizitza kolektiboa instituzionalki antolatzeko duen gaitasuna; halaber, ezintasun horren oinarri bat aurkitzen da liberalismoak banako moral askearekin hartzen duen konpromiso ontologikoan.
Jardun ezagutzailearen subjektu eta errepresentazioen ikuspegi pluralista lantzen duten proposamen epistemologikoek, aldiz, gizarte garai-kideetan elkarrekintzan dauden errepresentazioen aniztasuna deskribatzeko gaitasuna adierazten dute; eta, hortaz, eraikin instituzionalak oinarrian behar duen gizartearen errepresentazio arrazionala eta komuna justifikatzeko oinarri egokia.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados