Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reflexiones acerca de la materia de educación física en la escuela inclusiva: la etapa de la ESO

  • Autores: Jaume Cantallops Ramon, Francesc Xavier Ponseti Verdaguer, Pere Palou Sampol, Pere Antoni Borràs Rotger, Josep Vidal Conti
  • Localización: Educació i cultura: Revista mallorquina de pedagogia, ISSN 0212-3169, Nº 21, 2010, págs. 173-186
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • Reflections about physical education at including Secondary School
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’article analitza com s’hauria d’enfocar la matèria d’educació física a l’etapa de secundaria perquè hi tingui cabuda a l’escola inclusiva. A continuació, es fa referència a la importància de plantejar l’assignatura de forma integral, per ensenyar continguts transversals. Per finalitzar, es proposa un exemple de sessió d’aprenentatge cooperatiu i un altre de sensibilització.

    • English

      This article analyses how to approach the physical education subject in the ESO to take part in the including school. Then, the importance of teaching this subject is showed as an integral and transversal way. Finally, an example of cooperative and sensitive learning session is proposed.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno