Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Motivation for teaching career

  • Autores: Georgeta Panisoara, Renata Ochoa-Daderska, Ion-Ovidiu Panisoara, Luis Ochoa Siguencia
  • Localización: Educació i cultura: Revista mallorquina de pedagogia, ISSN 0212-3169, Nº 21, 2010, págs. 133-145
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Las motivaciones para la carrera docente
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The article «Motivation for teaching career» analyses the motivation why people choose the didactical career, starting from a theoretical approach to finalise with practical conclusions obtained researching motivation factors in didactical career and modern teacher’s profile in interior of a globalise society, marked by accelerated changes. Thus, the research is designed to determine the similarities and diversity of the motives for choosing this profession. There were between subjects three groups – those without jobs (students who only project their motivation), people who worked for three to fifteen years and people who worked only in the educational public field. There are oppositions between teachers and another categories of people who work regarding motives for doing that career they have. There is a dominant aspect resulted from our research, there is a specific profile of person who choose to become professor, intrinsic motivated and it is pretty similar in all studied counties.

    • català

      L’article «Les motivacions per a la carrera docent» analitza els motius pels quals les persones decideixen fer de professors, partint d'una aproximació teòrica, per acabar amb conclusions pràctiques obtingudes a partir de la investigació dels factors que motiven la carrera didàctica i el perfil del professor modern en el marc d’una societat globalitzada, caracteritzada per canvis accelerats. D’acord amb això, la investigació s’ha dissenyat per tal de determinar les similituds i la diversitat de motius existents per escollir aquesta professió. En la investigació, hem diferenciat tres grups: (a) persones sense pràctica laboral (estudiants que només compten amb la seva motivació), (b) persones amb experiència laboral d’entre tres i quinze anys) i (c) persones que treballen només a l’àmbit educatiu públic. Aprofundirem en la diferència entre mestres amb vocació i altres categories de professors que treballen per altres motius, com, per exemple, la necessitat d’exercir una professió, i es troben obligats a exercir com a docents. Un dels aspectes dominants, resultat de la investigació, és que existeix un perfil específic del professor que escull aquesta professió per motivació intrínseca i aquest perfil es repeteix amb freqüència en tots els països analitzats.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno