Ainara Arnoso Martínez, Sheila Melcón, Maialen Costa, Maite Isasa
Lan honen xedea, unibertsitateko Gizarte Hezkuntzako ikasleen artean (N=125) emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko irudikapenak aztertzea da. Irudikapen sozialaren eredu teorikotik abiatuta (Moscovici, 1961) eta metodologia parte-hartzailearen bitartez, emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko esanahiak, indarkeria honen jatorriari buruzko usteak eta prebentzio-estrategien proposamenak aztertzen dira, helburu bikoitzarekin: a) prebentzio-neurri bezala, beraien etorkizuneko lanean eragin dezaketen mito eta uste okerrak errebisatu eta zuzendu ditzaten laguntzea; b) informazio gehigarria eskaintzea beraien etorkizuneko hezkuntza-prestakuntza osatuago bat opatzeko.
GAKO-HITZAK: Emakumeen aurkako indarkeria · Unibertsitarioak · Irudikapen sozialak · Prebentzioa · Parte-hartzea.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados