Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El nou paradigma docent i la problemàtica de la implantació a les escoles d´empresarials d´acord amb el Pla Bolonya

  • Autores: Nuria Rodríguez Ávila, Teresa Monllau Jacques
  • Localización: Papers: revista de sociología, ISSN-e 2013-9004, ISSN 0210-2862, Vol. 95, Nº 1, 2010, págs. 213-226
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El projecte Tunning sobre educació superior a Europa centra les seves accions, entre d�altres, a definir competències genèriques (instrumentals, interpersonals i sistèmiques) i competències específiques (saber concret d�un àmbit acadèmic). Les ciències socials es plantegen el repte d�adaptar aquest procés a unes certes mancances, perquè el servei que presta al mercat de treball no és tangible i està fet a mida. L�objectiu que persegueix és identificar les competències que, segons els docents, els empresaris i altres agents socials, han d�haver assolit els alumnes. Per realitzar el treball de camp, hem pres com a referència els professors i els empresaris relacionats amb la diplomatura de Ciències Empresarials de la Universitat Pompeu Fabra durant el curs 2005-2006.

    • English

      The Tunning project on higher education focuses, among other issues, on the definition of generic (instrumental, interpersonal, and systemic) as well as specific competences. Social sciences face the challenge of adapting this process to the existence of some shortcomings in their usefulness for labour markets. The aim of the project is to identify competences that students should achieve, according to teachers, employers, and other social agents. The field work presented in this article focuses on teachers and employers related to the studies of Bussiness Sciences of the Universitat Pompeu Fabra during the academic year 2005-2006.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno