Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratègies matemàtiques per millorar l'atenció i la comprensió

  • Autores: Albert Mallart Solaz
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 362, 2010 (Ejemplar dedicado a: Les TAC per una escola creativa, cooperativa i innovadora), págs. 43-47
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Fruit de l'observació de la manca d'interès per les matemàtiques i de les dificultats per aprendre'n, es decidí compaginar l'ensenyament de la resolució de problemes amb activitats de caràcter lúdic sense perdre ni mica de rigor ni d'exigència. Més concretament, aquí s'explica el treball de la primera fase, la comprensió de l'enunciat, tot educant un fort esperit crític.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno