Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Euskararen irakaskuntza eta blogosfera

  • Autores: Iraia Saenz de Biteri Ugarriza, Gabriel Aresti
  • Localización: Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 72, 2009 (Ejemplar dedicado a: Zein hizkuntza egiten du Komunikazio gizarteak?), págs. 99-109
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Iraia Saenz de Biteri euskara irakaslea da Gabriel Aresti euskaltegian. Bere irakas esperientzia azken urteetan blog-aren erabilerarekin lotu du, eta esperientzia horren alderdi onuragarriak azaldu ditu artikulu honetan. Artikuluari hasiera emanez weblog-en bilakaera erakusten du, azken urteetako ugaritasuna agerian jarriz:: udalen blog komunitateak, hedabide jakin baten ingurukoak, irakaskuntzaren ingurukoak, komertzialak� Formatuari begira ere, desberdintasunak dira: audioblog-ak, bideoblog-ak, argazkiblog-ak eta moblog-ak daude; weblog pertsonalak, blog-komunitateak� Ondoren, euskaltegiaren jarduerara egokitzeko irakaslearen arrazoiak zerrendatzen ditu, hurbiltasuna, ikusgaitasuna, feedback-a:, eraginkortasuna eta besteren artean. Gainera, blog-en beste helburu batzuk ere zerrendatzen ditu: ikasleek ikas-prozesuaz hausnarketa egiteko aukera izatea, irakasleekin harremanak errazteaz eta motibazioa indartzea.

      Azken gogoeta bat ere egin du egileak: paperik gabeko eskoletatik informazio eta komunikaziorako teknologietako eskoletara egindako jauzia itzela izanik blog-ak ikas-prozesuaren maila guztietan erabiltzea komenigarria dela ondorioztatzen du. Horiei esker, ikaslea aktiboago baita bere ikas-prozesuan, eta euskararekiko jarrera eta ardura erabat aldatzen delako


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno