Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A prensa gratuíta en Galicia a través de tres iniciativas autóctonas: De luns a venres, Santiago Siete e Tierras de Santiago

  • Autores: José Sixto García, Ana Bellón Rodríguez
  • Localización: F@ro: revista teórica del Departamento de Ciencias de la Comunicación, ISSN-e 0718-4018, ISSN 0718-2023, Nº. 9, 2009
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      A prensa gratuíta está presente en Galicia a través das Delegacións de diarios de balde de ámbito estatal -20 minutos en Vigo e A Coruña-, Qué¡ - en Vigo- e a través de iniciativas autóctonas de grupos de comunicación galegos, entre as que figuran De luns a venres, Santiago Siete, el gratuito compostelano e Tierras de Santiago.

      Nesta comunicación, tras facer unha breve síntese de que é prensa gratuíta e cales son as súas características, analizamos a convivencia dos diarios nacionais cos autóctonos, ao tempo que distinguimos os principais trazos diferenciais dos tres diarios galegos de balde anteriormente citados en canto a estrutura e seccións; contidos predominantes; definición dos seus públicos e audiencias -número de lectores, perfil de público-, estratexias empresariais de negocio e supervivencia nunha etapa de debilidade económica, especialmente para este tipo de publicacións sustentadas nos ingresos por publicidade.

    • English

      free press is present in Galicia in the Delegations of national journals: 20 minutos in Vigo and in A Coruña and Que! in Vigo, but there are also autochthonous initiatives from Galicia groups of communication: De luns a venres, Santiago Siete and Tierras de Santiago.

      In this paper, after doing a brief synthesis of which it is the free press and which are its characteristics, we analyze the living together of the national diaries with the autochthonous ones, simultaneously that we distinguish the principal differential features of three Galician diaries according to their structure and sections; predominant contents; definition of their targets - number of readers, public's profile-, managerial strategies of business and survival in a stage of economic weakness, specially for this type of publications sustained in the income for advertising.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno