Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Discapacidades intelectuais: paradigma de recursos e calidade de vida

  • Autores: Miguel Ángel Verdugo Alonso
  • Localización: Maremagnum: publicación galega sobre os trastornos do espectro autista, ISSN 1698-5966, Nº. 13, 2009 (Ejemplar dedicado a: Novas tecnoloxías e discapacidade), págs. 63-72
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • A integración educativa estivo dirixida á incorporación dos alumnos con necesidades educativas especiais no marco da escola común. Esta experiencia, de hai máis de 30 anos, reoriéntase á educación inclusiva, recoñecendo a atención a múltiples variables ambientais en contraposición ás formulacións que se centraban soamente en problemas ou discapacidades dos alumnos. Nace así a educación inclusiva, que vai parella da propia sociedade inclusiva, que supón cambiar o sistema e prácticas educativas e de atención social tradicionais, poñendo o acento nos propios alumnos e persoas adultas con necesidades especiais. En todo este proceso é importante definir a discapacidade intelectual, acorde co modelo teórico do ano 2002; planificar apoios e procesos de inclusión; avaliar a ravés da escala SIS a intensidade dos aopios e a calidade de vida e; desenvolver plans individuais de aopio centrados na persoa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno