A finals del segle xv, arriben a Barcelona un nombre significatiu de mestres estrangers, d�entre els quals destaca la presència de l�alemany Miquel Lochner, que treballa al cor de la catedral de Barcelona. Les propostes de Lochner a Barcelona suposaran el punt de partida de la producció de retaules immediatament posterior i continuada per mestres nadius com ara Pere Torrent o Joan Romeu. Aquesta tradició retaulística, introduïda per Lochner, prové de terres germàniques, especialment de la zona del Baix Rin i cal distingir-la de la producció de retaules procedents del Països Baixos, significativament diferent*.
At the end of the 15th century a considerable amount of foreign masters sculptors arrived at Barcelona, among others, we emphasize the German Miquel Lochner�s presence, who worked on the Choir of Barcelona Cathedral. Lochner�s proposals in Barcelona involved the point of departure of the altarpieces� production immediately subsequent and continued by native masters sculptors like Pere Torrent or Joan Romeu. This altarpiece�s tradition introduced by Lochner comes from German land, from lower Rhine�s area especially and a differentiation from altarpieces� production comes from the Netherlands is needed, which is significatively different
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados