Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Inclusión e exclusión social desde a educación en Europa: Proxecto INCLUD-ED

  • Autores: Rosa Valls, Carme Garcia Yeste, Elena Duque Sánchez
  • Localización: Quinesia: Revista de educación especial, ISSN 0212-5943, Nº. 41, 2008, págs. 47-59
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • INCLUD-ED. Strategies for inclusion and social cohesion in Europe from education é un proxecto integrado (IP) do VIN Programa Marco da Unión Europea. Seguindo os obxectivos da Estratexia de Lisboa analiza as estratexias educativas que contribuíndo a superar as desigualdades e a promover a cohesión social en Europa, así como as que están xerando exclusión, especialmente nos grupos considerados vulnerables. No proxecto participan 14 institucións europeas e está coordinado polo centro de investigación CREA da Universidade de Barcelona. Durante os primeiros meses realizouse un Estado da Cuestión sobre a educación en Europa que analiza aquelas estratexias educativas (Iexislacións, investigacións, etc.) orientadas á inclusión social. Tamén se iniciou o seguimento de centros educativos en 5 países europeos. A participación no proxecto dos grupos vulnerables que se estudan (migrantes, persoas discapacitadas ... ) dota de maior rigor científico á investigación.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno