Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estalviant temps i millorant processos en un servei electrònic de DSI

  • Autores: Roser Alonso, Lluïsa Amat, Montse Aragüés, Angel Beumala i Raventós, Marta García Sánchez
  • Localización: Item: Revista de biblioteconomia i documentació, ISSN 0214-0349, Nº. 32 (Setembre-desembre), 2002, págs. 69-81
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté va iniciar l'any 2000 un servei de difusió selectiva d'informació a través del correu electrònic, anomenat D'interès. D'aquest servei, l'única part que des del seu inici teníem automatitzada era la "visible" per a l'usuari: El servei de subscripció als butlletins, que permet l'usuari subscriure's a través d'una interfície web, i el servei de tramesa electrònica d'aquests butlletins. La valoració del servei al cap d'un any tenia parts bones pel que fa a la satisfacció dels usuaris, però des del punt de vista intern la periodicitat mensual dels butlletins i la seva confecció "artesanal" feien que no tinguéssim prou temps per elaborar-los adequadament. Ens vam plantejar, doncs, una reestructuració interna del servei basada a aconseguir unes eines que ens permetessin gestionar de forma òptima els recursos d'informació que difonem en aquests butlletins. Per una banda vam crear dues bases de dades, la primera per gestionar les fonts d'informació que ens proveeixen de recursos, i la segona per gestionar aquests recursos que després farem arribar als nostres subscriptors. I per l'altra vam millorar la selecció dels recursos i de les fonts d'informació, i vam reestructurar la tasca d'edició electrònica dels butlletins per fer-ho tot més ràpid.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno