A xeración actual de xente nova, ao contrario dos seus predecesores, vive nun mundo cada vez mais globalizado que se está a transformar por un amplo abano de innovacións tecnolóxicas. A pesar destes desenvolvementos, é un mundo con profundas desigualdades socioeconómicas entre rexións. Aínda así, os novos desenvolvementos podem manter a promesa de crear oportunidades que alivien as desigualdades. Certos académicos caracterizaron a globalización contemporánea en termos positivos e negativos; outros argumentaron que ¿a cultura global dos medios¿ implica só á xente nova como consumidores pasivos, mentres outros apontaron cara as posibilidades abertas polas tecnoloxías da información e das comunicacións (TICs) e por novos medios. A UNESCO considera ambas posicións factíbeis. O foco principal da UNESCO foi a participación da xuventude nos medios como participantes activos, mellor do que como consumidores pasivos. Este texto explora e examina diversas iniciativas de rexións desenvolvidas e subdesenvolvidas que representa unha serie de boas prácticas da participación da xuventude nos medios.
The present generation of young people, unlike its predecessors, lives in an increasingly globalizing world that is being transformed by a wide range of technological innovations. Despite these major developments, it is a world that still faces deep socio-economic disparities across various regions. Still, the contemporary developments may hold a promise for creating opportunities in alleviating the inequities. A number of scholars have characterized contemporary globalization in positive as well as negative terms; some argued that the ¿global media culture¿ implicates young people as passive consumers, while others pointed to the possibilities opened-up by information and communication technologies (ICTs) and new media. UNESCO considers both positions tenable . UNESCO¿s main focus has been young people¿s involvement in the media as active participants, rather than passive consumers. This text explores and examines several initiatives from developing and underdeveloped regions of the world that represent good practices of youth participation in the media.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados