Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Esperances i neguits, creació i sofriment a l'ESO: reflexions al voltant d'algunes vivències del professorat i alumnat de secundària

Pau López Vicente

  • español

    La implantación de la reforma educativa en Secundaria ha sumido a profesores y a alumnos en nuevas situaciones que han hecho aflorar sentimientos ambivalentes tejidos de esperanzas e inquietudes. A lo largo del artículo se explican las vivencias de creación y sufrimiento que experimentan los chicos y las chicas de Secundaria, el profesorado y los centros, apuntando algunas alternativas que pueden contribuir a una percepción más equilibrada de esta aparente contradicción entre los dos polos

  • català

    La implantació de la reforma educativa a Secundària ha submergit, professors i alumnes, en noves situacions que han fet aflorar sentiments ambivalents teixits d'esperances i neguits. Al llarg de l'article s'expliciten aquestes vivències de creació i sofriment que experimenten els nois i les noies de Secundària, el professorat i els centres, tot apuntant algunes alternatives que poden contribuir a una percepció més equilibrada d'aquesta aparent contradicció entre els dos pols.

  • English

    The implementation of educational reform in Secondary Education has plunged teachers and pupils into new situations that have caused some ambivalent feelings pervaded with hopes and worries to appear. Throughout this article, those experiences of creation and suffering that pupils in Secondary Education, teaching staff and centres go through are made explica, as well as some alternatives that may contribute to a more balanced perception of this apparent contradiction between the two extremes.

  • français

    L'implantation de la réforme de 1'éducation dans le Secondaire a plongé , professeurs et éiéves, dans de nouvelles situations qui ont fait apparaitre des sentiments ambivalents parsemés d'espoirs et d' inquiétudes. Toüt au long de cet article on explique ces expériences de création et de souffrance que vivent les garçons et les filles du Secondaire, les professeurs et les établissements, tout en indiquant certaines alternatives qui peuvent contribuer à une perception plus équilibrée de cette apparente contradiction entre les deux póles.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus