Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O estudo de caso como método de investigación en educación especial: exemplificación nun caso de parálise cerebral con plurideficiencia

  • Autores: María Angustias López García, Antonio Fernández Cano
  • Localización: Quinesia: Revista de educación especial, ISSN 0212-5943, Nº. 36-37, 2006, págs. 55-88
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Este traballo pretende afondar nunha minusvalía da educación especial: a parálise cerebral. Para iso, centrámonos nun caso que consideramos de gran interese: o dun xove paralítico cerebral plurideficiente ou gravemente afectado. Tras unha breve introdución, identificación e racionalización do caso, realízase unha extensa exposición do mesmo tendo en conta o contexto social e familiar do suxeito, e as perspectivas de futuro deste.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno