Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Abordaxe dun caso típico de dislexia-disortografía

  • Autores: Paula Outón Oviedo
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 45, 2005, págs. 161-174
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Neste artigo preséntase a intervención que se levou a cabo cun escolar disléxico de 2º de educación primaria. Realizouse unha avaliación diagnóstica, estudando diferentes aspectos do escolar (evolutivos, médicos, escolares, psicopedagóxicos, familiares ...). Logo, deseñouse e aplicouse unha recuperación axustada ás necesidades educativas detectadas nese estudo inicial. A recuperación caracterizouse por unha atención individualizada, especializada e centrada na linguaxe escrita. Despois dunhas 30 sesións de recuperación, os resultados obtidos amosan que a intervención produce unha mellora significativa nas áreas de lectura e escritura, comprobándose así a eficacia do programa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno