Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


EAEko Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako curriculumaren aukerak eta hutsuneak diseinu konpetentzien garapenean STEM hezkuntzaren testuinguruan

  • Autores: Amaia Guridi Bikuña, Ainara Bilbao Eraña, Paula Álvarez Huerta
  • Localización: Gizarte Zientziak eta Zuzenbidea: VI. Ikergazte Nazioarteko ikerketa euskaraz: 2025eko maitzaren 28, 29 eta 30 Bilbo, Euskal Herria. / coord. por Olatz Arbelaiz Gallego, Ainhoa Latatu, Izortze Santin Gomez, 2025, ISBN 978-84-8438-927-9, págs. 135-142
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This study explores the possibilities presented by the secondary education curriculum in the Basque Autonomous Community for developing design competences in the context of STEM education, based on the framework defined by Rusmann and Ejsing-Dunn (2022). Design competences refer to the skills, knowledge, and abilities necessary to identify and address complex problems through design processes. The findings indicate that the curriculum defined by Decree 77/2023 offers several opportunities, such as in empathy, modeling, and process management. However, gaps have also been identified, particularly in problem definition and ideation strategies. In order to continue this line of research, it is proposed to measure the design competences of Basque Autonomous Community students to compere with the findings of this study.

    • euskara

      Ikerlan honetan, Euskal Autonomia Erkidegoko (EAE) Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako curriculumak, STEM hezkuntzaren testuinguruan, Rusmann eta Ejsing-Duun autoreen (2022) markoan definitutako diseinu konpetentziak garatzeko eskaintzen dituen aukerak aztertu dira. Diseinu konpetentziak, diseinu-prozesuen bidez, arazo konplexuak identifikatu eta horiei aurre egiteko behar diren gaitasunak, ezagutzak eta trebetasunak dira. 77/2023 Dekretuak zehaztutako Curriculumak hainbat aukera eskaintzen dituela ondorioztatu da, hala nola, enpatia, modelaketa eta prozesuen kudeaketari dagokienez. Hala ere, hutsuneak ere identifikatu dira, batez ere, arazoen definizioan eta ideaziorako estrategietan. Etorkizunera begira, EAEko ikasleen diseinu konpetentziak neurtzea, eta azterlan honekin alderatzea proposatzen da, ikerlerro honekin jarraitzeko.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno