A Coruña, España
The absence of studies on Galician female authors who engage in visual artmaking in parallel to their literary work caused us to look into the biographies of such creators, as well as archives, academic documentation, exhibition catalogues, and even to conductpersonal interviews with some of them in order to sketch the development of this fi eld fromthe end of the fascist dictatorship to the present time. We have established three temporarycartographies and, in each of them, we have studied some of the most paradigmatic fi gures:nomads between writing and plastic or visual arts. Whether we refer to performative arts orvideo creations, we focus on people who, in addition to writing poetry, paint, make collages,photographs or sculptures and, occasionally, create hybrid artefacts.
A ausencia de estudos sobre autoras galegas que desenvolven unha actividadevisual ou plástica paralela á súa produción lírica lévanos a indagar en biografías, arquivos,documentación académica, catálogos de exposicións, mesmo a establecer conversas persoais con algunhas delas para poder trazarmos unha breve panorámica verbo-visual das nosascreadoras desde o fi nal da ditadura fascista até a época actual. Establecemos tres cartografías temporais e, en cada unha delas, analizamos algunhas das fi guras máis paradigmáticas,nómades entre a escrita e o labor plástico ou visual. Se ben facemos referencia ás artes performativas ou a vídeo-creacións, centramos a nosa atención en poetas que, asemade, pintan, realizan colaxes, fotografías ou esculturas e, en ocasións elaboran arte-factos híbridos.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados