Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Avaluació de la incidència de la formació del professorat de tecnologia en la modalitat de tallers, en la seva pràctica docent

Joan Busquets Tendero, Damià Obach Muntada, Rosa Mª Palacios, Jordi Regalés i Barta

  • La formació del professorat de Tecnologia en la modalitat de Tallers es va posar en marxa des del’Aula de recursos de Tecnologia, de la Subdirecció General de Formació Permanent i RecursosPedagògics del Departament d’Educació, a partir de la detecció de la necessitat manifestada pelprofessorat assistent a les formacions ordinàries.Els tallers es plantegen com una formació de caràcter eminentment pràctic per cobrir els aspectes decontingut del currículum d’aquesta àrea, alhora que proporcionar estratègies per a la conducciód’aquestes activitats didàctiques amb alumnat d’educació secundària, d’ESO i de Batxillerat.L’èxit de participació en els tallers ha estat molt elevat, motivat, entre d’altres, per la intensitat de laformació, la orientació pràctica, la disponibilitat de documents didàctics orientats per a ser usats al’aula, realitzables amb materials i eines d’ús comú.Aquesta formació ha representat un impuls per a que el professorat abordi activitats de caràcterpràctic a l’aula de Tecnologia seguint les pautes de seguretat necessàries.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus