Víctor López Ros, Ricard Pradas Casas, Carles Ballart
El treball que presentem és l’anàlisi d’un curs de postgrau en didàctica de l’educació física. Aquestprimer curs forma part d’un projecte de dos anys que té com a finalitat desenvolupar estratègies ihàbits de reflexió en els mestres d’educació física sobre la seva pròpia pràctica docent, en la línia delparadigma del “professional reflexiu”, en l’àmbit de l’educació física. Aquest projecte de dos anys esplanteja com una investigació-acció.Durant el primer curs s’empren eines d’avaluació que permeten, d’una banda, tenir informació sobreaspectes estructurals i organitzatius del curs i, per altra banda, les expectatives dels alumnes i el seugrau d’assoliment. Així mateix, hi ha una part de la recerca que ja ens permet disposar d’informaciósobre el tipus de coneixement adquirit pels alumnes i sobre les estratègies de reflexió que es posenen joc.Les primeres dades indiquen un alt grau de satisfacció dels alumnes i també mostren aspectesestructurals a millorar. Alhora manifesten les preocupacions dels professors del curs per promoure lareflexió sobre l’acció a partir d’afavorir una estreta relació entre el coneixement teòric i el pràctic i lanecessitat d’establir estratègies que ho afavoreixin.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados